Klicka på bilderna så blir de större!

[singlepic id=962 w=320 h=240 float=left]
[singlepic id=963 w=320 h=240 float=left]
[singlepic id=964 w=320 h=240 float=left]
[singlepic id=965 w=320 h=240 float=left]
[singlepic id=966 w=320 h=240 float=left]

Livet på landet-veckan …

Åt lunch på skolan igår. Fantastiskt god mat och fin service!

Vilken idé! Tänk att gå ut att äta på hemmaplan.

Rekommenderas varmt till besökare under veckan och alla glada Adelövsbor.

Annelie

Kategorier: Rapporter